HTML

Fitness és diéta

Tiniként egy puffadt lufira hasonlítottam leginkább. Délutánonként több száz hasprést megcsináltam, kardióztam, súlyzóztam, eredménytelenül. Senki nem érzékeltette velem igazán, hogy kövér lennék, de én nagyon utáltam magam. A tapasztalataimat, filozófiámat szeretném megosztani a hasonló gondokkal küzdő nőtársaimmal, hogy ne legyenek depisek hülyeségek miatt! Ha pedig tényleg elégedetlen vagy magaddal, akkor állj fel, és tegyél ellene!

Oldal blog

www.mercedesfuchs.com

Fitness és diéta, hogy tökéletes formába lendülj, és úgy is maradj! Egészségesen!

2011.06.16. 11:20 FitnessCica

Ma reggel csütörtököt mondtam

Címkék: futás margit sziget futólecke

Elkezdtem az éjjeli melóm. Ugyan felébredtem időben reggel, de inkább visszafeküdtem és ma adtam magamnak egy pihenőnapot. Fontos a pihenőnap, legalább 10 naponta 1. Tekintve, hogy tegnap reggel 5-kor keltem, elmentem a Margit-szigetre - amit jelenleg a déli oldali járdáról lehet megközelíteni - majd átmentem a Pulihoz és bandáztunk a kutya barátokkal egyet a Március 15. téren, ahol is: fűre lépni szabad! Aztán átsétáltam a munkahelyemre, aztán át a másikra, ott talpaltam cirka 9 órát, majd ismét haza...szóval tegnap meg volt a kilométerem. Jelenleg a bruschetta + kefir kombó a kedvencem. A spenótos, a sajtos a legfinomabbak. Tegnap még egy túrós pitét is megengedtem magamnak, és szörpöztem. A szörpről vissza kell szoknom a Naturaqua emotion-ra. A körte + citromfű ebből a kedvencem, de néha úgy érzem, teljesen mindegy melyiket fogyasztom, ugyan azt iszom.:)

Holnap elkezdem a futólecke második hétre vonatkozó programját. Eredetileg 3 perc futás, 3 perc séta a hivatalos kiírás, de ezt is úgy szoktam, hogy 3 perc futás és 2 perc séta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnessdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr542988842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása