HTML

Fitness és diéta

Tiniként egy puffadt lufira hasonlítottam leginkább. Délutánonként több száz hasprést megcsináltam, kardióztam, súlyzóztam, eredménytelenül. Senki nem érzékeltette velem igazán, hogy kövér lennék, de én nagyon utáltam magam. A tapasztalataimat, filozófiámat szeretném megosztani a hasonló gondokkal küzdő nőtársaimmal, hogy ne legyenek depisek hülyeségek miatt! Ha pedig tényleg elégedetlen vagy magaddal, akkor állj fel, és tegyél ellene!

Oldal blog

www.mercedesfuchs.com

Fitness és diéta, hogy tökéletes formába lendülj, és úgy is maradj! Egészségesen!

2011.07.04. 02:50 FitnessCica

Fáj a térdem :(

Címkék: diéta margit sziget

Minden baj akkor kezdődött, amikor elkezdett kattogni a jobb térdem. Eleinte nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, aztán egyik délután  összecsuklottam  a buszmegállóba - innen ered a  buszmegálló fétisem. A sport volt a mindenem! Az egészséges életmóddal egyetemben - amit soha nem voltam képes betartani. Soha nem volt olyan fejfájásom,  mint azon a napon, amikor nem adtam  be a jelentkezésemet a TF-re.  Aztán a dietetikára beadtam,  de a kiegészítő érettségi előtt eldöntöttem, hogy Pestre jövök.  Pest úgy érzem örök szerelem  marad.  A múlt héten rendezvényhelyszín és egyéb  ügyintézés céljából Budán  nyomultunk,  és világossá  vált számomra, hogy látkép tekintetében  imádom Budát, de Pesten van az én helyem. Az arany középút pedig a Margit-sziget. 

Szóval tegnapelőtt éreztem éjjel már a Gödörben, hogy valami nincs rendben. Ma megint szünnapot tartottam futás tekintetében. Megint fáj a térdem.:( Relatíve sokat vagyok talpon, de indokolatlan lenne. Nem vagyok most túlsúlyos, és mégis recseg. Kicsit a balt is érzem, de a jobbnál kimondottan kellemetlen. Amikor először elkezdődött ez, akkor is Ben Gay-jel javítottam helyzeten, szóval bízom benne, hogy most is segíteni fog.  

Aztán még csemegének: Az olajos magvakra mindig is eléggé csúnyán reagált a szervezetem. A kelleténél több szezámmag  került az étrendembe, és ellepett a pattanás invázió. Tisztító kúrát kell tartanom. Sajnos külső kezeléssel már egy hete nem tapasztalok javulást. Ezért, jöhet a Bécsi diéta, csalántea kúrával. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnessdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr853036422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása