HTML

Fitness és diéta

Tiniként egy puffadt lufira hasonlítottam leginkább. Délutánonként több száz hasprést megcsináltam, kardióztam, súlyzóztam, eredménytelenül. Senki nem érzékeltette velem igazán, hogy kövér lennék, de én nagyon utáltam magam. A tapasztalataimat, filozófiámat szeretném megosztani a hasonló gondokkal küzdő nőtársaimmal, hogy ne legyenek depisek hülyeségek miatt! Ha pedig tényleg elégedetlen vagy magaddal, akkor állj fel, és tegyél ellene!

Oldal blog

www.mercedesfuchs.com

Fitness és diéta, hogy tökéletes formába lendülj, és úgy is maradj! Egészségesen!

2011.08.03. 14:59 FitnessCica

Tartom a 4. hetet

Címkék: séta futás bicikli városliget andrássy hősök tere canga futólecke

Ez a képem kb. két hetes...de már talán több is. Szóval még a nagy lehűlés előtti időkből származik. Sajnos még mindig van némi felesleg a medencémnél - az a béna kis úszógumi;). Derékra, illetve az oldalsó zsírpárnácskák eltüntetésére a legjobb módszer a hajolgatás. Formás és karcsú derékért, és háj mentes medencéért nem ártana csak 3-4 percet rászánni erre futás után, de akkor cigizem:) - júúj.

Szóval most 2 perc bemelegítő futás után, 2 percet sétálok, aztán 7 perc futás, 2 perc séta 3x-i ismétléssel. A futólecke 4. hete eredetileg 7 perc futás, 3 perc sétát ír elő, 3x ismételve. Az "utam" még mindig Andrássy út - Dózsa György út - Városliget - Hősök tere és vissza az Oktogonra. A korábban használt Tracking app, már nem működik a Droidomon, de pillanatnyilag a GPS is felmondta a szolgálatot, pedig szeretném már számszerűen látni mit történik. No, majd a frissítés után;).

A múlt héten pocsék idők voltak, még pulcsit is felvettem. Tegnap megint meleg volt, nagyon jól hasítottam. Nem felejtettem el bevenni a kapszulámat. A legdurvább futásom kb. másfél hete volt amikor is, sikerült két teljesítmény fokozót, viszonylag szűk időintervallumon belül bevennem, mellé egy kis Prodigy;)

 

Ami újdonság! Két hete kész a cangám:D Majd lefényképezem! Ritka ronda, 3 ropiért pattintoták nekem, és a lopás gátlást fokozva, általában kuka mellék fixálom, ha valahol éppen ott kell hagyni - ezzel is szuggerálva a tolvajt, hogy ez valójában csak egy sz@r:). Imádom! A fenekemre nagyon pozitív hatással van a tekerés, és mintha a csülkeim, a leges-legátkozottabb részem, a vádli-boka köz is kicsit formálódott volna;) Mivel, most megint mindenhova biciklivel megyek!

A táplálkozásom egyre katasztrofálisabb. Még mindig szénhidrátot-szénhidráttal eszem. Egyik nap, kipróbáltam a lakótársam féle egészséges kajákat, amikor is dinnyét ettem, puffasztott rizses cuccal, de hiába ettem még joghurtot stb. egész nap éhesnek éreztem magam. Arról nem is beszélve, hogy mostanában, a sok gyümölcstől sok a gyomorsavam:(. Szerintem híztam is, de főleg izomban. Tehát még pár hét és tényleg jön a Bécsi diéta, kicsit fogyasztani...mert nem áll szándékomban "fitnessesre gyúrni" magam;) Mindenkinek sportos napokat kívánok!!! Futócipőket elő!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnessdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr383122925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása