HTML

Fitness és diéta

Tiniként egy puffadt lufira hasonlítottam leginkább. Délutánonként több száz hasprést megcsináltam, kardióztam, súlyzóztam, eredménytelenül. Senki nem érzékeltette velem igazán, hogy kövér lennék, de én nagyon utáltam magam. A tapasztalataimat, filozófiámat szeretném megosztani a hasonló gondokkal küzdő nőtársaimmal, hogy ne legyenek depisek hülyeségek miatt! Ha pedig tényleg elégedetlen vagy magaddal, akkor állj fel, és tegyél ellene!

Oldal blog

www.mercedesfuchs.com

Fitness és diéta, hogy tökéletes formába lendülj, és úgy is maradj! Egészségesen!

2011.07.02. 13:35 FitnessCica

Még mindig 3/2-es vagyok

Címkék: sport futás margit sziget futólecke

Ez kb. két hete készült kép. Jól szemügyre vehető a karom. :) Gyakran megkérdezik  mit csinálok, hogy ilyen. Leginkább semmit. Tényleg csak futok. Tricepsz tekintetében  gyenge vagyok, de ha súlyokkal futok, az is lehet jobb, csak akkor  már  tényleg Madonna karom lesz, ami csak a nőknek tetszik. Egyébként elernyedt állapotban mindössze 24 cm a kerülete, szóval nem egy vasgyúró style... Egyébként meggyőződésem,  hogy ezt az egyik nyári őrületemnek köszönhetem, amikor is  pár  hónapig BMX-eztem flatland-del kísérleteztem. 

Még mindig 3 perc futás és 2 perc sétával futok. Igyekszem heti egy alkalomnál többet nem kihagyni, mert mindentől függetlenül annyira feltöltődöm a Margit-szigeten. Egyfajta rituálé az egész. Nagyon keveset alszom,  és egyre fáradtabb vagyok, így  egyre többet eszem, de többször kicsit - a legújabb trend szerint. Szerencsére nem hízom, főleg mivel a szálkásítás a célom a lábam esetében is. A súlyokat már bevezettem másfél hete. Mivel a durva kerületcsökkenéses időszakon átestem a combom esetében - ez számszerűsítve 57 cm-ről 51-52 cm - most megint  eggyel nőtt a tét! FOLPACK! Ha már az elejétől fogva folpackoztam volna, most fogyási csíkok lennének rajtam.  A bőröm elég jól alkalmazkodik, úgy értve rugalmas, és a 16 éves koromban megjelent stría szerű fogyási csíkokat leszámítva a szolárium biztosította kellemes  barnaság leplezi a többit. Azok is csak a csípő csontom alatt láthatóak - asszem:). Az 1000 Ft-os DM-es bőrfeszesítő bevált. Annak idején úgy voltam vele, mielőtt befektetek egy 5 ropis Vichy-be, tesztelek. Szerencsémre 1-ből  1 lett:D De még mindig  nem elég ennyi. Ben Gay-t fogok venni és azzal kenem be magam. Sajnos csak egy alkalomra  volt elég a  házi készlet, de nagyon bejött. A Nikofelx jöhetne még számításba, de annál a bőrirritáció csenszesebb. A Ben Gay nem ártott, és selymes és puha maradt a bekent terület, mint egyébként.  

Ami aggasztó: Szerencsére arányosan hízom és fogyok, kivétel ez alól egy terület, a vádlim. Elcseszett egy széles bokám van, csúnya a gázló és a hosszú szárkapcsi izmom. Ezzel eddig nem tudtam mit tenni. Már a műtét is megfordult a fejemben, de annyi rossz xp-ről olvastam, hogy kihagyom. Különben sem hiszek a szikézésben, mivel tényleg viszonylag normális váz és izomrendszert örököltem. Kutatásba fogtam, elkezdek kísérletezni,  hátha elérek valamit. Bicikliztem  tavaly nagyon  sokat, de ettől sem lett jobb, sőt...a bicajos vádli forma, kimondottan előnytelen magassarkúban -szerintem. Tehát ezen dolgoznom kell még;) A másik borzasztó mázlim,  hogy gyorsan reagál a szervezetem. A súlyos futás már most érzékelhetően javított a fenekem formáján. De nem fogom kitenni a seggem:D;). 

A futólecke következő szintjén már 5 percet kell folyamatosan futni. Erre még rá kell gyúrnom egy kicsit. Szerintem a jövő hét második felében  kezdem. Cangával fogok kimenni a szigetre a földrajzi helyzetem változása miatt:) TEHÁT, MOZGÁS / SPORT FULL POWER!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnessdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr643032459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása