HTML

Fitness és diéta

Tiniként egy puffadt lufira hasonlítottam leginkább. Délutánonként több száz hasprést megcsináltam, kardióztam, súlyzóztam, eredménytelenül. Senki nem érzékeltette velem igazán, hogy kövér lennék, de én nagyon utáltam magam. A tapasztalataimat, filozófiámat szeretném megosztani a hasonló gondokkal küzdő nőtársaimmal, hogy ne legyenek depisek hülyeségek miatt! Ha pedig tényleg elégedetlen vagy magaddal, akkor állj fel, és tegyél ellene!

Oldal blog

www.mercedesfuchs.com

Fitness és diéta, hogy tökéletes formába lendülj, és úgy is maradj! Egészségesen!

2011.07.12. 10:54 FitnessCica

30 °C alatt nem futok!

Címkék: futás városliget margit sziget ízület futólecke

A múlt héten ütött be a kánikula. Ekkor egy érdekes beszélgetést folytattam a Tesómmal, akit rongáltam kicsit a vádli problémámmal, de ő tudja ezt kezelni:) - ugyanis férfi. Megnyugtatott affelől, hogy esélytelen bármivel is próbálkoznom, hiszen a Jó Isten is tehenészlánynak teremtett, és a vázrendszerem a földművelésre van berendezkedve - kapálni naphosszat a pusztában. Majd a Songoku futásról folytattunk eszmecserét, és akkor realizáltam, hogy 30 °C-ban talán levehetném a pulóvert. A súlyoktól is megszabadultam, azóta nem fájnak az ízületeim, de deréktól lefelé full folpack-ban nyomom. Költözködésem volt a fő attrakció a héten, így a Margit-sziget kicsit pihen futás tekintetében részemről. Így Pilvax köz - Korzó - Lánchíd - Erzsébet-híd budai hídfő és back. Az új útvonal Andrássy út - Dvorák sétány / Városliget - Hősök tere és back. Tegnap kezdtem el a következő szintet, a futólecke irányelveket megint személyre szabva. A bemelegítő futás 2 perc, majd 2 perc pihi, aztán 5 perc, ismételten 2 perc pihi és ezt 4x. Most nem fogok a plusz súlyokkal bajlódni, majd ősztől. Ahhoz képest, hogy milyen melegben megyek, a futás része jól megy. Izzadság rulez, de az igazi kicsapódás nálam különben is csak akkor van, amikor megállok, de az elképesztő:D.

A legpozitívabb dolog, a szombati Dagály volt. Dolgoztam a hétvégén is, idén a fesztiváloktól messze távol kell tartani magam, mert céljaim vannak, de némi kikapcsolódás azért még nekem is jár. So, mindenkinek csak ajánlani tudom. Többet nem megyek oda ugyan, de ennyi rossz nőt régen láttam már egy helyen. Maximális önbizalom tunning!!! Azt hittem sikerült meghagynom némi narancsbőrt mutatóba, de a kritikus / cinkelő társaim megállapították, hogy nincs. De van! Még egy pici azért van, de már az sem sokáig. A fagyi gombóc hadműveleten, jelentem még munkálkodom egy kicsit;) Amint elégedett leszek a farizmaimmal, már a cellulitisz csak emlék lesz:D

kép forrása

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnessdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr203059988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása