HTML

Fitness és diéta

Tiniként egy puffadt lufira hasonlítottam leginkább. Délutánonként több száz hasprést megcsináltam, kardióztam, súlyzóztam, eredménytelenül. Senki nem érzékeltette velem igazán, hogy kövér lennék, de én nagyon utáltam magam. A tapasztalataimat, filozófiámat szeretném megosztani a hasonló gondokkal küzdő nőtársaimmal, hogy ne legyenek depisek hülyeségek miatt! Ha pedig tényleg elégedetlen vagy magaddal, akkor állj fel, és tegyél ellene!

Oldal blog

www.mercedesfuchs.com

Fitness és diéta, hogy tökéletes formába lendülj, és úgy is maradj! Egészségesen!

2011.06.09. 15:42 FitnessCica

A helyes táplálkozás

Címkék: diéta fogyás futólecke

A minap olvastam, hogy az amerikai First Lady a napokban az USAD ( Egyesült Államok Mezőgazdasági Minisztériumának) elnökével bemutatta az új MyPlate koncepciót- tányérom -, azaz a bevitt táplálék tekintetében mi az egészséges egyensúly a különböző tápanyagok tükrében. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt azért fontos tudni, hogy azért kell nagyon sok zöldséget és gyümölcsöt enni, mivel az azokban található vitaminok, ásványi anyagok, nyomelemek mennyisége az elmúlt 50 évben jelentősen csökkent. A zöldség és gyümölcs antioxidánsokat termel, ezek megkötik a szabad gyököket, és ettől maradunk egészségesek. A szabad gyökök roncsolják a sejteket, ezáltal kevésbé ellenálló a szervezet. A szénhidrátok a szervezetünk éltető erejét biztosítják, az energiát. Én szénhidrát függő vagyok! A fehérje is nagyon fontos, de erről nem tudok csak egy mondatos általánosítást írni, hiszen annyi mindent tesz értünk. Nem vagyok vega, de nagyon kevés húst eszem. Ugyan "0"-ás a vércsoportom és a vércsoport diéta szerint, nekem húst kéne ennem hússal....hát ez nem játszik.

Tehát mi legyen a "tányérunkon" és fogyasszuk az el?

  • Lassan és nyugodt körülmények között fogyasszuk el ebédünket.
  • Az adag ne legyen túlméretezett.
  • A szénhidrát bevitel lehetőleg magas rosttartalmú gabonából kerüljön elénk.
  • Tejtermékek tekintetében inkább az alacsonyabb zsírtartalmú készítményeket preferáljuk.
  • Kerüljük a cukros üdítőitalokat, helyette igyunk vizet!

 

Kicsit depis voltam az utóbbi 2 hétben, ennek köszönhetek egy drasztikus fogyást. Kb. napi egy sajtos pogi volt az adagom. Aztán olvastam, átgondoltam és jött a futólecke. Tegnap meg, az étvágyam is utolért, így éjjel - szoliba menet - ettem még egy sonkás szenyát is, főtt tojással - amit alapból rühellek. Este nem esett, így kissé túlöltözötten mentem kocogni. Reggel azért nincs olyan meleg, de tegnap este fél 6-kor a polár béléses mellény a t-trikón is kicsit több volt a kelleténél. Tény, hogy délután többen vannak a Margit-szigeten. Ezzel kapcsolatban, illetve a megújulásáról is olvastam ma.

Reggel letudtam a köröm, csak nem voltam éppen toppon, mivel tartom a napi 4 óra alvást, és már azért csütörtök van. Persze egy héten 1x alszom 8-10 órát, de néha kimerültebb vagyok a kelleténél. Ha ma időben hazakeveredek, akkor reggel megyek megint. :)

forrás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnessdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr212970744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása