HTML

Fitness és diéta

Tiniként egy puffadt lufira hasonlítottam leginkább. Délutánonként több száz hasprést megcsináltam, kardióztam, súlyzóztam, eredménytelenül. Senki nem érzékeltette velem igazán, hogy kövér lennék, de én nagyon utáltam magam. A tapasztalataimat, filozófiámat szeretném megosztani a hasonló gondokkal küzdő nőtársaimmal, hogy ne legyenek depisek hülyeségek miatt! Ha pedig tényleg elégedetlen vagy magaddal, akkor állj fel, és tegyél ellene!

Oldal blog

www.mercedesfuchs.com

Fitness és diéta, hogy tökéletes formába lendülj, és úgy is maradj! Egészségesen!

2011.06.14. 10:30 FitnessCica

Első héten túl

Címkék: táplálkozás futás margit sziget futólecke

Ez a kép két hónapja készült. Akkor kezdtem el ismételten kikerekedni. Ha olyan problémám van, ami esetében tehetetlennek érzem magam, akkor megesik, hogy az evés nyújt mentsvárat.

Jelenleg nem erről szól a fáma, és végre már a mozgás meghozta az étvágyamat. A hétvégén nagyon igyekeztem odafigyelni a táplálkozásra. Fehér zsemlét fogyasztottam ugyan, sonkát, tonhalat, almát, joghurtot, kefirt ettem emellett. Mindent módjával, és kb. 3-5x naponta. Ez a sok kicsit elv nekem bejött, mert a Misi Mókus zabálás elszívja adott esetben a vért az agyamból, és szívem szerint aludnék. Konkrétan használhatatlanná tudom tenni magam agyi tevékenység szinten, ha jól belakmározom.

Közben megnéztem az eredeti futóleckét...én már módosítottam rajta. Eredetileg az első héten 2 perc futás mellett 4 perc séta ajánlott, de az dög unalom lenne. Hiába kocognak mellettem folyamatosan a Margit-szigeten, több embert még a 2 perc futás, 2 perc sétával is simán kenterbe verek. Igyekszem gyorsan gyalogolni, hogy azért a pulzusszámom valamelyest szinten legyen tartva. Még elfelejtettem behozatni a súlyokat a Szitakötő Szállóból, de valamelyik reggel időben szólok. Mielőtt a következő szintet elkezdem, muszáj erősítenem a súlyokkal. A derekam is jól alakul, a fenekem kerekedik, a combom izmosodik, potyognak a centik...csak a vádlim nem nagyon moccan. Egyéb területekről egyenletesen lement kb. 5 cm, kivéve a vádlit. Ott csak kettő. Nem tudom mit csináljak, mitől lesz szálkásabb, vagy leginkább kisebb?!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnessdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr462982588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása